Ea.


Aveam vreo 3-4 ani, parul scurt, ochii cat cepele si o fundita mare cat capul meu. Alaturi, o fata mai inalta, blonda, razanda. Intre noi, Mos Craciun sau doamna educatoare (nu prea ma ajuta memoria zilele astea). E prima poza cu noi doua. Ea? Ea e fata cu care am alergat in curtea gradinitei, rupandu-ne pantalonii in genunchi mai mereu, cu care am dat concerte pe melodiile fetelor de la Andre, cu care am experimentat vrajile din “Sunset Beach”, in fata careia pot fi mereu eu insami. Pe la vreo 10 ani scriam impreuna biletele baietilor de care eram indragostite, insa niciodata nu le trimiteam, iar cand jucam fantanica mereu ma lasa sa vad printre degetele-i baiatul pe care-l vroiam. Mai tarziu, fugeam de la petreceri si ne petreceam revelioanele pe strada, inghetate. Diminetile de iarna erau mereu preferatele noastre: ciocolata calda, pijamale, zgribulite sub o plapuma groasa. Si mai tarziu, ne luam ramas bun. Ea, Iasi, eu, Southampton. Au trecut 2 ani si-un pic de-atunci. Ne revedem de cateva ori pe an si nu ne plangem. Astazi, a ramas fata in fata careia imi dezbrac sufletul intotdeauna fara sa-mi fie rusine, fara sa ma simt judecata, fara sa-mi fie frica. Fata care, desi la mii de km distanta, imi spune ca o sa fie bine si ca-i acolo, undeva, alaturi de mine. Fata care ma cearta si ma ia de urechi atunci cand ma pierd si care-mi aduce aminte ca si eu contez. Visam impreuna la lucruri cu miile, la o garsoniera a noastra, la fotografii si excursii si petreceri organizate de noi, la un butic vintage, la dimineti in care ne mancam micul dejun in graba si ne certam pe al cui e randul sa pregateasca cina. Visam la o nunta dubla si la copii botezati dupa numele celeilalte. Si in orice moment, fie ca bocim dupa fostul sau dupa o iubire platonica, fie ca ne bucuram ca am mai economisit 5 lire sau ca ne-am gasit un job, ramanem noi doua. Si-atat. 


O cheama Ioana.
One thought on “Ea.

  1. Pingback: Thursday evening | M's

Leave a Reply

