Si am sa vin.


     Pana nu demult ma imaginam cu un oarecare el. Un el al meu. Ne duceam traiul amandoi intr-o casuta modesta la o margine de oras prafuit. Ma trezeam mereu inaintea lui si-l priveam. Avea mana tot pe sanul meu stang, asa cum ii place sa doarma. Sforaia usor, dar placut. Imbracata doar cu el, puneam de-o cafea. Pentru doi. Il sarutam usor apoi, se trezea si-mi spunea ca diminetile langa mine sunt preferatele lui. Fereastra inalta din camera dadea spre campul acela unde faceam dragoste adesea la caderea noptii. Imi promitea mereu ca lumea o sa fie a mea in bratele lui, ca o sa vedem Italia impreuna si milioanele de alte locuri asezate pe-o lista fara sfarsit. Si ca o sa avem 5 copii care o sa-i semene la nazbatii, care sa dea glas casutei noastre mute de atata iubire.
 
     Poate undeva, intr-o casuta modesta la o margine de oras prafuit, un oarecare el doar ma asteapta sa vin..

One thought on “Si am sa vin.

Leave a Reply

